مردم به جای ماشینها

جایگزینی مردم به جای ماشین ها در خیابان های شهر ... 

  

 دانلود 

با حجم : ۹۳۷ کیلوبایت 

پسورد فایل زیپ : 

www.clipbox.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
idin 1387/07/07 ساعت 00:04 http://www.navid-omid.net

baner maro az sitet pak kardi baner shoma ta 24 saat dige pak mishe
bye

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبسایت شما عالیه و خیلی به دلم نشسته. پیج رنک من 3 هست و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد