آزار دادن اردک

PersianMob.Netدانلود با حجم ۸۵۵ کیلوبایت

PersianMob.Netپسورد : www.clipbox.blogsky.com

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام خوفی؟میشه بگی منو کی معرفی کرده زودی بگو باشه الان منتظرمااااااااا وب خیلی نازی داری موفق باشی

دوباره سلام من میرم افطار میکنم بر میگردم با تبادلم موافقم من بعد از افطار آپم فعلا

سلاام من لوگوی شما رو توی وبلگم قرار دادم
موفق باشید

سلام
مرسی از بازدیدت
کدوم دوست فهمیده ای من رو به شما معرفی کرده ؟ d:
حتما با تبادل لینک موافقم
فقط منو با دانلود سنتر لینک کنید بگید من شما رو چی بزارم !

احسان 1387/06/18 ساعت 23:35 http://click-here.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون که به من سر زدی
من بنر ندارم و نمی تونم تبادل بنر کنم
من شما رو لینک کردم شما هم منو با اسمه نرم افزار - موبایل لینک کنید

سلام فرهاد جوون ممنونم که به وبلاگ من سر زدی.تو هم وبلاگ جالبی داری.
فرهاد جوون من تو رو لینک کردم اگه لطف کنی تو هم منو با اسم
عکس های اونجوری۱۸+(فیلتر شکن های روز+حرف های عاشقانه)
لینک کن.ممنونتم.
موفق باشی
www.hamegi.myblog.ir

تبادل لوگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد